hye korang..welcome to my blog..jangan nakal2 ye bace blog ni..xbleh copy paste tanpa kebenaran..kalau buat jugak nt kne tembak! ok..enjoy!

Tuesday, April 12, 2011

Minggu Orientasi UBM

assalamualaikum........................



ok...arini aini nk join minggu orientasi UBM ni...UBM?? xpena dgr pn..haha..UBM ialah Universiti Blogger Malaysia..ok..secara xlansung..aini da jadi siswazah kt universiti ni..haha *u alam maya pn best apa..kepada sesiapa yang nk mendaftar ke UBM ni sila KLIK SINI dan follow..:)

aini baru je daftar..da ada assignment..so..jom siapkan assignment pertama kite ye?? huhu


ni la banner UBM..:)

NAMA ANDA DAN NAMA BLOG ANDA

Nama saya Nurul Aini Shahida Sofian. Nama blog saya AiniShahida. :) sume da tau kn..kn..?? hee..




SEJAK BILA MULA BERBLOG

Aini baru lagi dalam dunia blog ni..baru sgt..akhir tahun lepas aini da ada blog ni..tp tahun ni baru aini aktif dalam berblogging..kira aini ni junior la..kn?? harap dapat tunjuk ajar...:)


APA PANDANGAN ANDA MENGENAI DUNIA BLOG SEKARANG

Pandangan aini...hm..aini rase dunia blog sekarang da semakin berkembang dan dikenali oleh semua pengguna internet..kalau dulu..sebut pasal blog semua masih terpinga2 xtau apa itu blog..*yeke?? hee..
tapi sekarang da ramai da yang ada blog..kalau nak tengok semua memang xlarat la kan..blog bukan je untuk remaja..ye x?? makcik,pakcik..semua da pandai gune blog..blog digunakan sebagai platform untuk berniaga,berkongsi ilmu dan pendapat,dan menjadi tempat untuk meluahkan perasaan dan sebagainye..tp ada jgak segelintir masyarakat yang mengguna kan blog ke arah yang negatif..xelok la kan cmtu..



PANDANGAN ANDA MENGENAI IPTM (Institut Pengajian Tinggi Maya)

Bagi aini..IPTM ni best! bagus sgt..membantu menyatu semua blogger kt malaysia ni kan?? hehe..sebenarnya dengan kewujudan IPTM ni bagi semangat kepada semua blogger untuk terus berkongsi idea dengan semua..
tagline KAMISEMUASAMA! yeah..xkira la siapa pn anda..dimana anda berada..xkira masa,umur,agama,jantina dan bangsa..kita semua sama..hee..


sekian terima kasih.. :)



hellow everyone! selamat berkenalan..:)
XOXO!



6 comments:

Yuzairi Ramli said...

gilak lu ya...bagus2...bila ade assingment seterus nye..??hahha...:P

Aini Shahida said...

yu : woi..ni btol btol la..hehe

bakri hussin : ok..:)

intan payung angry bird said...

woit! :)

qusyaini said...

klu sume dh same, mne yg lelaki mne yg perempuan?

Nizam said...

nizam datang singgah dari UBM.. :)
jemput ke blog nizam yer. :)

PinqyFatin said...

kite mahasiswi ubm gak..
haihaihai